Levertijd
Wij streven er naar uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan laten we u dat direct weten. Bovendien wordt uw bestellingen binnen Nederland gratis verzonden!
Levertijd bij vooruitbetaling
Een bestelling kan ook voldaan worden middels een vooruitbetaling. Selecteer dan in ons bestelproces de betaalwijze ‘vooruitbetalen’. U ontvangt van ons een e-mail met onze betaalgegevens nadat uw bestelling is afgerond. Vermeld altijd het ordernummer in de betaalomschrijving. Bij deze betaalmethode moet u er rekening mee houden dat de overschrijving 1 tot 2 werkdagen kan duren. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden.
Indien u niet thuis bent
Ben u niet aanwezig om het pakket in ontvangst te nemen? Dan ontvang u een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop. Met deze code kun u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u het pakket de tweede keer wilt laten bezorgen. Maak u geen keuze, dan komt de bezorger de volgende dag terug voor een tweede bezorgpoging. Lukt het de bezorger niet om het paket te leveren bij de tweede bezorgpoging? Dan kun u het pakketje ophalen bij een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten. Mocht uw pakket langer dan 2 weken bij het PostNL afhaalpunt blijven liggen, dan wordt het pakket naar ons geretourneerd. Het orderbedrag wordt dan minus €6,95 annuleringskosten binnen 2 werkdagen teruggestort op uw rekening nummer.
Afhalen
Het is helaas niet mogelijk uw producten af te halen.